колата си варвеше перфектно, спирам и след 10 мин вече не може да запали . Проверих по помпата качва гориво , отворих една от дюзите пръска нафта. Контролните лампи гаснат от таблото . Колата върти но не може да запали . Какав би могъл да е проблема ??
Известие
Collapse
No announcement yet.
Проблем с паленето 2.4 jtd
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от karl_che Покажи съобщениеколата си варвеше перфектно, спирам и след 10 мин вече не може да запали . Проверих по помпата качва гориво , отворих една от дюзите пръска нафта. Контролните лампи гаснат от таблото . Колата върти но не може да запали . Какав би могъл да е проблема ??Alfa Romeo 156-2.4jtd 'Турбо Въглища' Alfa Romeo 145-1.6 Boxer 'Италианското Порше' Alfa Romeo 156-2.0 Twin Spark 'Донора' Aprilia SR 50 H2O 2006 'Баси резачката'Honda CBR 600 F2
Comment
-
Първоначално публикувано от karl_che Покажи съобщение....отворих една от дюзите пръска нафта. ....
Вариантите са няколко :
1. Датчик колянов вал. - закачаш на диагностика, задържаш на стартер и гледаш дали се виждат rpm ( оборотите) докато въртиш.
2. Датчик рзпределителен вал. Още при въртенето на стартер ще ти светне червената дюза поради липса на синхронизация на валовете.
3. Заседнал е регулатора на налягането. Киризиш какво е налягането в рейла при въртене на стартер. Ако е под 200 бара, забрави да запалиш.
4.... ще го напише друг, че аз не се сещам
Comment
-
Първоначално публикувано от Jivko7777 Покажи съобщение4. Аз залагам на имобилайзера, върти, а неще да палиЧесто срещан проблем вече
Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic
Comment
-
Първоначално публикувано от myato Покажи съобщениеКолегата пише,че нищо не свети по таблото.Ако е имобилайзерът,не трябва ли да свети CODE?156 2.4JTD 136+ PS
Comment
-
Първоначално публикувано от dobromirski Покажи съобщениеСега остава да разбереш каква е причината за ниско налягане в рейла .
Възможни отговори :
1. Помпа високо налягане.
2. Подкачваща помпа.
3. Регулатор
4. Дюза
И верният отговор в случая е ?
ПП: отговорът ти би бил полезен на някой друг изпаднал в беда.
6. Запушена обратна нафта
7. Боклук в датчика на реила за налягане
8. Горивен филтър - менте или запушен
9. и не последно невероятно готина нафта - неясно кво се случва0888 232 484 - Бобо Extreme Service
sigpic
Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super
Comment
-
Здравейте. Да не отварям нова тема,си позволих да ползвам тази на колегата. Та значи колата не иска да запали. Свалях и мотора за пълна ревизия, освежаване и тн. След като го монтирах всичко по старому, установявам следното. Като дам на контакт всичко ОК помпата за ниско налягане работи напълни си филтъра и нафтата стига до Рейла. От там регулатора не сработва и гориво не тръгва към дюзите. Смених регулатора защото мислих ,че промблема е в него, резултат няма.Остава буксата която влиза в регулатора да не му подава ток. На таблото всичко си свети нормално, НЕ ми светва дюзата за някакъв проблем. Някой има ли идея за какво иде реч? Приемам всякакви съвети.sigpic Alfasud/156 1.8ex
156 2.4 JTD/156 2.5 Q-system/Uno 1.3Turbo i.e-again/Yamaha R6
Comment
-
Предполагам, че си разкачил мъркучите между филтъра и горивната помпа за високо наляге, като не си взел мерки, да не попадне вътре боклук. (аз така направих на сутиена(ситроена) и това ми костваше 2 дюзи) . Та предполагам е попаднал боклук под клапанчетата в помпата и тя сега не прави налягане. Рзглабяш чистиш и сглабяш. Всичко това при хирургична стерилност. После се молиш, да няма боклуци нататък по системата ( регулатор, дюзи).
Comment
-
Първоначално публикувано от dobromirski Покажи съобщениеПредполагам, че си разкачил мъркучите между филтъра и горивната помпа за високо наляге, като не си взел мерки, да не попадне вътре боклук. (аз така направих на сутиена(ситроена) и това ми костваше 2 дюзи) . Та предполагам е попаднал боклук под клапанчетата в помпата и тя сега не прави налягане. Рзглабяш чистиш и сглабяш. Всичко това при хирургична стерилност. После се молиш, да няма боклуци нататък по системата ( регулатор, дюзи).
. Сега трябва да разглобявам помпата казваш? Не само не прави налягане а дори и капчица не излиза на изхода към дюзите. Някава особенност при разглобяването на ГНП-то има ли?
sigpic Alfasud/156 1.8ex
156 2.4 JTD/156 2.5 Q-system/Uno 1.3Turbo i.e-again/Yamaha R6
Comment
Comment