Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем с паленето 2.4 jtd

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Проблем с паленето 2.4 jtd

    колата си варвеше перфектно, спирам и след 10 мин вече не може да запали . Проверих по помпата качва гориво , отворих една от дюзите пръска нафта. Контролните лампи гаснат от таблото . Колата върти но не може да запали . Какав би могъл да е проблема ??

  • #2
    Първото,което ми идва на ум - датчик на колянов вал.Остави я да истине и ако запали после от раз,най-вероятно е той.При всички случай и направи една диагностика.
    Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от karl_che Покажи съобщение
      колата си варвеше перфектно, спирам и след 10 мин вече не може да запали . Проверих по помпата качва гориво , отворих една от дюзите пръска нафта. Контролните лампи гаснат от таблото . Колата върти но не може да запали . Какав би могъл да е проблема ??
      Може да е датчик на коляновия вал.Но най-добре диагностика.
      Alfa Romeo 156-2.4jtd 'Турбо Въглища' Alfa Romeo 145-1.6 Boxer 'Италианското Порше' Alfa Romeo 156-2.0 Twin Spark 'Донора' Aprilia SR 50 H2O 2006 'Баси резачката'Honda CBR 600 F2

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от karl_che Покажи съобщение
        ....отворих една от дюзите пръска нафта. ....
        И колко нафта точно пръска ? Развий съвсем леко едната гайка, и от нея трябва да пръска с голямо налягане, а не просто да църцори.
        Вариантите са няколко :
        1. Датчик колянов вал. - закачаш на диагностика, задържаш на стартер и гледаш дали се виждат rpm ( оборотите) докато въртиш.
        2. Датчик рзпределителен вал. Още при въртенето на стартер ще ти светне червената дюза поради липса на синхронизация на валовете.
        3. Заседнал е регулатора на налягането. Киризиш какво е налягането в рейла при въртене на стартер. Ако е под 200 бара, забрави да запалиш.

        4.... ще го напише друг, че аз не се сещам

        Comment


        • #5
          4. Аз залагам на имобилайзера, върти, а неще да пали Често срещан проблем вече
          Last edited by Jivko7777; d.m.y г., 22:06.
          156 2.4JTD 136+ PS

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от Jivko7777 Покажи съобщение
            4. Аз залагам на имобилайзера, върти, а неще да пали Често срещан проблем вече
            Колегата пише,че нищо не свети по таблото.Ако е имобилайзерът,не трябва ли да свети CODE?
            Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от myato Покажи съобщение
              Колегата пише,че нищо не свети по таблото.Ако е имобилайзерът,не трябва ли да свети CODE?
              Да така е! Но това просто много ми заприлича на този проблем, та затова го вметнах! Нека провери и това колегата!
              156 2.4JTD 136+ PS

              Comment


              • #8
                Бе...ш ли му мамата и това е възможно.Ако е изгорял и индикаторът,може да си пръснеш тиквата,докато го разбереш.
                Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

                Comment


                • #9
                  при4ината е налягането на реила, благодаря за вси4ки мнения.

                  Comment


                  • #10
                    Сега остава да разбереш каква е причината за ниско налягане в рейла .
                    Възможни отговори :
                    1. Помпа високо налягане.
                    2. Подкачваща помпа.
                    3. Регулатор
                    4. Дюза

                    И верният отговор в случая е ?


                    ПП: отговорът ти би бил полезен на някой друг изпаднал в беда.

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от dobromirski Покажи съобщение
                      Сега остава да разбереш каква е причината за ниско налягане в рейла .
                      Възможни отговори :
                      1. Помпа високо налягане.
                      2. Подкачваща помпа.
                      3. Регулатор
                      4. Дюза

                      И верният отговор в случая е ?


                      ПП: отговорът ти би бил полезен на някой друг изпаднал в беда.
                      5. Теч от помпата или реила
                      6. Запушена обратна нафта
                      7. Боклук в датчика на реила за налягане
                      8. Горивен филтър - менте или запушен
                      9. и не последно невероятно готина нафта - неясно кво се случва
                      0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                      sigpic
                      Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                      Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                      Comment


                      • #12
                        заседнал регулатор.още ведньж мерси на вси4ки които имаха отношение по тази тема.

                        Comment


                        • #13
                          Здравейте. Да не отварям нова тема,си позволих да ползвам тази на колегата. Та значи колата не иска да запали. Свалях и мотора за пълна ревизия, освежаване и тн. След като го монтирах всичко по старому, установявам следното. Като дам на контакт всичко ОК помпата за ниско налягане работи напълни си филтъра и нафтата стига до Рейла. От там регулатора не сработва и гориво не тръгва към дюзите. Смених регулатора защото мислих ,че промблема е в него, резултат няма.Остава буксата която влиза в регулатора да не му подава ток. На таблото всичко си свети нормално, НЕ ми светва дюзата за някакъв проблем. Някой има ли идея за какво иде реч? Приемам всякакви съвети.
                          Attached Files
                          sigpic Alfasud/156 1.8ex
                          156 2.4 JTD/156 2.5 Q-system/Uno 1.3Turbo i.e-again/Yamaha R6

                          Comment


                          • #14
                            Предполагам, че си разкачил мъркучите между филтъра и горивната помпа за високо наляге, като не си взел мерки, да не попадне вътре боклук. (аз така направих на сутиена(ситроена) и това ми костваше 2 дюзи ) . Та предполагам е попаднал боклук под клапанчетата в помпата и тя сега не прави налягане. Рзглабяш чистиш и сглабяш. Всичко това при хирургична стерилност. После се молиш, да няма боклуци нататък по системата ( регулатор, дюзи).

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от dobromirski Покажи съобщение
                              Предполагам, че си разкачил мъркучите между филтъра и горивната помпа за високо наляге, като не си взел мерки, да не попадне вътре боклук. (аз така направих на сутиена(ситроена) и това ми костваше 2 дюзи ) . Та предполагам е попаднал боклук под клапанчетата в помпата и тя сега не прави налягане. Рзглабяш чистиш и сглабяш. Всичко това при хирургична стерилност. После се молиш, да няма боклуци нататък по системата ( регулатор, дюзи).
                              Мм да опасявам се ,че така съм направил . Сега трябва да разглобявам помпата казваш? Не само не прави налягане а дори и капчица не излиза на изхода към дюзите. Някава особенност при разглобяването на ГНП-то има ли?
                              sigpic Alfasud/156 1.8ex
                              156 2.4 JTD/156 2.5 Q-system/Uno 1.3Turbo i.e-again/Yamaha R6

                              Comment

                              Working...
                              X